زمستان روستا

زمستان روستا

تصاویر دیگر از زمستان در روستا....

 



 

 






:: برچسب‌ها: زمستان زروند , روستای زروند , , دهیاری زروند , هادی زروندی ,
|
امتیاز مطلب : 147
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : شنبه 27 فروردين 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دانلود آهنگ های ایرانی 91 در تاریخ : 1391/8/2/2 - - گفته است :
سلام از روستای شما خیلی خوشم اومد من اهل خوزستان هستم و اگه دوست داری به وبلاکه من سر بزنید

/commenting/avatars/avatar10.jpg
هم شهری در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
منم دلم برف خواستپاسخ: سلام دوست خوبم... این عکسها مال زمستن 90 هستش..من به اشتباه نوشته بودم 89...موفق باشی.. ممنون که سر زدی...

/commenting/avatars/avatar05.jpg
خواهر در تاریخ : 1390/1/27/6 - - گفته است :
خیلی زیباست


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: